پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3511
-
الف
+

«گواهی امضا» روی میز تدوین

کارگردان «گواهی امضا» از پایان مراحل فنی این فیلم تا ماه آینده و ساخت فیلم جدیدش خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم  به نقل از خبرگزاری صبا، شهرام اسدزاده کارگردان «گواهی امضا» درباره روند تولید این فیلم عنوان کرد: در حال حاضر آخرین مراحل تدوین توسط بنیامین قچاق در حال سپری شدن است و پس از آن مرحله صداگذاری و اصلاح رنگ انجام و فیلم برای دریافت پروانه نمایش آماده می‌شود.

وی ادامه داد: تا یک ماه آینده مراحل فنی فیلم به پایان می‌رسد و آماده دریافت پروانه نمایش می‌شود.

این کارگردان سینما درباره برنامه‌ریزی اکران فیلم اذعان کرد: هنوز برنامه‌ای برای اکران فیلم نداریم. اگر در این مسیر جشنواره‌ای فیلم ما را انتخاب کرد که بسیار خوب است و اگر هم نپذیرفت که آن را برای اکران عمومی آماده می‌کنیم، ولی در نهایت می‌دانم که فیلم مخاطب خودش را خواهد داشت.

امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، نازنین صلح‌جو، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، حامد طوسی، ایمان ده‌یادگاری، شهروز شهبازی، سپیده صادقی، دنا شهبازی، علی طایفه و مهنا پیراسته از بازیگران فیلم «گواهی امضا» هستند.

«گواهی امضا» روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه‌روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر پنج ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها، هر کس به فکر نجات زندگی خودش از یک چندضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکارش بدست آورد.

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر